Πέμπτη 7 Μαΐου 2020

Η ΛΙΣΤΑ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ




Η ΛΙΣΤΑ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ 

Έκατσα χθες το βράδυ φτιάχνοντας τη δική μου λίστα, με πράγματα, που κάποια στιγμή στη ζωή μου με έκαναν χαρούμενο.
  • Για παράδειγμα, όταν ήμουν παιδί είχαμε μία μουριά στην αυλή πατρικού της γιαγιάς μου πίσω από το σπίτι μου και τα πρωινά του Ιουνίου συνήθιζα να πηγαίνω εκεί μόλις ξυπνούσα, να περπατάω ξυπόλητος γύρω της γεμίζοντας το στόμα μου, μέχρι που τα χέρια, τα πόδια και τα χείλη μου είχαν γεμίσει από το μοβ των μούρων. Ακούγεται χαζό, έτσι;
  • Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν πιστεύουν καν ότι τα μούρα είναι νόστιμαλήθεια είναι ότι η λίστα μου ήταν γεμάτη από μικρά κι ασήμαντα πράγματα: η πρώτη φορά που στο Λιθόστρωτο μαγαζί του Κρεμμύδα άκουσα οι Beatles στο τέρμα.
  • Τα πρωινά που πήγαινα στη Νομική σχολή μετά το νυχτερινό ξεφόρτωμα φορτηγών στο λιμάνι και είχα στο χέρι μου και μία ζεστή μπουγάτσα που άχνιζε - κι ας ήταν άδειες οι τσέπες μου (είχε τότε κοπεί το επίδομα λόγω ατασθαλιών ).
  • Να κάθομαι στο Αργοστόλι στο Φανάρι βράδυ με την πρώτη μου αγάπη χέρι χέρι και να μετράμε τ' αστέρια , ενώ ο ήλιος έπεφτε πίσω από τον ορίζοντα και το τελευταίο φως του έσβηνε στο πρωτομαγιάτικο κύμα(1.5.1968).
  • Ένα ποτήρι παγωμένο νερό, που ειπια μετά πέντε ώρες περπάτημα ,με "πλήρη φόρτο" τον Ιούλη του 1974.
  • Ένα καταπληκτικό φιλί στην παραλία την ώρα του ηλιοβασιλέματος.
  • Μια περιεργη ιατρική εξέταση.
  • Ενα βράδυ στη τότε αδούλωτη Κερύνεια,που δεν είχα ούτε σελίνι μα με κέρασαν οι ναύτες της Ναυτικής Διοίκησης.
  • Μια τσικουδιά , ένα ούζο, στον "Αντρεα" με τους κολλητούς μου.
  • Μια Μεγάλη Παρασκευή στον Καλανάρχο της Παναγίας με τον Μακη Παπά και εμένα Ψαλτη.
  • Iσως να μην πρόκειται για τα μεγάλα πράγματα τελικά.
  • Συχνά στηρίζουμε την ευτυχία μας σε πράγματα που ξέρουμε, βαθιά μέσα μας, πως γρήγορα θα μας αφήσουν με ένα αίσθημα κενού - το να πάρουμε την επόμενη μεγάλη υπόθεση, το σέξι ραντεβού. Λειτουργούμε λες και όλα βασίζονται, ας πούμε, στη νίκη της ομάδας μας το Σάββατο στο μεγάλο ντέρμπι, αλλά η αληθινή ζωή δεν είναι ηλεκτρική σκούπα, η οποία με ένα απλό γεγονός (αποκτώντας τη δουλειά των ονείρων σου ή το σπίτι που πάντοτε ήθελες) αλλάζει τα πάντα. Όχι η ζωή είναι πολλά μικρά πράγματα μαζί είναι η λησμοσύνη των κακών πραγμάτων που δηλητηριάζουν την ζωή μας.-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΙΑ ΑΠ' ΤΑ ΙΔΙΑ...ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ.

  ΜΙΑ ΑΠ' ΤΑ ΙΔΙΑ...ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ. Περάσαμε την πρώτη δοκιμασία με υπομονή και πόνους, μα τελικά   η μνημονιακή εποχή...