Δευτέρα 2 Απριλίου 2007

ΑΠΟΝΤΕΣ?

ΕΤΗ ΠΕΝΤΗΚΟΝΤΑ

πλέον…




Κανένας απ’ αυτούς που με λαχτάρα περίμενα να μου τηλεφωνήσουν
δεν τηλεφώνησε με τις ευχές του.
Δεν είχαν τρόπο επικοινωνίας εκεί που βρίσκονταν
Στη ουράνια σιωπή των αγγέλων.
Όμως το μήνυμα τους έφτασε στη καρδιά μου,
Ήταν ΠΑΡΟΝΤΕΣ…..
Όπως πενήντα συναπτά έτη
Ήταν ΠΑΡΟΝΤΕΣ……..
Στο πόνο και στο δάκρυ μου ,στη χαρά και το γλέντι
Αέρινες παρουσίες
Κρατώντας σφιχτά μέσα στις παλάμες τους Τα δάχτυλα μου
Ήταν ΠΑΡΟΝΤΕΣ……..
Στο τραπέζι της χαράς με τους φίλους μου
Στη επίσημη τούτη μέρα που αλλάζει τη ζωή μου
ΕΤΗ ΠΕΝΤΗΚΟΝΤΑ.
Στο δρόμο της επιβίωσης και του αγώνα
Ετη πεντήκοντα
Χωρίς κανένα βάλσαμο ,μόνο οι φωτογραφίες που μαρτυρούν το πέρασμα τους.
Ήταν ΠΑΡΟΝΤΕΣ……..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΙΑ ΑΠ' ΤΑ ΙΔΙΑ...ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ.

  ΜΙΑ ΑΠ' ΤΑ ΙΔΙΑ...ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ. Περάσαμε την πρώτη δοκιμασία με υπομονή και πόνους, μα τελικά   η μνημονιακή εποχή...